NP. News Power

NP is het nationale sectoraanbod dat de vier dagbladregies de Persgroep Advertising, IPM Advertising, Mediahuis Connect en Rossel Advertising samen in de markt zetten. Het gaat over krachtige packages die toelaten om op basis van 1 combinatietarief de 12 belangrijkste nieuwsmerken van Belgiƫ in te schakelen.

Het aanbod van NP omvat packages die aanwezig zijn op alle platformen die de newsbrands gebruiken om in contact te komen met hun doelpubliek: print, web en mobile. Dankzij de digitale dragers is het totale bereik de laatste jaren toegenomen, maar de papieren krant blijft evenwel nog steeds de hoeksteen van het aanbod.

De verschillende NP packages komen tegemoet aan verschillende noden, maar hebben steeds dezelfde ambitie: een hoog bereik aanbieden dat via gestroomlijnde producten aan een interessante pakketprijs kan worden aangekocht.

Bovendien is de klant altijd verzekerd van een premium plaatsing van zijn advertentie in de krant. Bij specifieke plaatsingseisen zal er een supplement van 15% aangerekend worden.

  • Premium plaatsing in tabloids: in de eerste helft van de krant op een rechterpagina
  • Premium plaatsing in berliners: in de eerste katern op een rechterpagina of op de laatste pagina
    van een katern of van de krant

De volgende 12 newsbrands maken onderdeel uit van het NP aanbod: